_aysenur ben doktorumun gebe eğitiminine katıldığımda, normal doğumda lavman yapmıyoruz, çünkü zaten doğumdan önce yüksek ihtimalle ishal oluyorsunuz vücut kendini hazırlıyor demişti. Ama mesela olmayanlarda vardır, yada siz üşütmüştü olabilirsiniz. Hareketlerini takip edin doktora gidin endişe etmeyin