Bende senin bildiğin gibi biliyorum ay keşke bende de aynısı olsa evin orta yerinde göbek atarım geliyo diye 🤭🤭 mide bulantısı ve ishal için gerek olmayabilir belki yanlış da yonlendirmeyeyim ama sancılarını takip etmelisin 5 dk bir inerse doğum başlamış demektir , ayrıca nişan ve suyun gelme durumu var sancıların arası azalırsa o zaman doktora gitmeyi dusunmelisin 😇 ay çok heyecanlı doğum başlarsa da yazar mısın hastaneye gidersen merak ettim simdi doğum başlarsa doğru demek ki 😇