HanifeOkutan ben oruc tut diyen doktor hic gormedim hanife hanim. Sizin bu anlattiginiz seyler seneler oncr söyleniyor olabilir cunku artik kis mevsimine denk gelmiyor ramazan. Hem saatler cok uzun hem o bunaltici sicaklarla bas etmek zorundayiz. İstanbul icin konuşuyorum, gecen sene 17 saat oruc tutuluyordu. 17 saat yazin ne demek? Biz yazin surekli susuyoruz, oruclu ve HAMİLE insan susamayacak mi? Susamiyorum dese de suya bol bol ihtiyac duymayacak mi? İlla doktora gidip susadigindan bahsetmesi gerekmiyor oruc tutmamak icin. Kendine durust olsa yeterli bence.