hifaninannesii ben de eşim de babamizi kaybetmemize rağmen eşim de ben de istemiyoruz isimlerini koymayı , kimse de bu şekilde baskı yapamaz yorum da yapmamalı bence , ben ismini kullanamam şahsen anne baba ismi koyulunca , o yüzden kimse alınmasın .. geçen kayinvalidem diyo ki hemşirelere soyle de babanın(benim kendi) adini göbek adı olarak koysunlar dedi , o nerden çıktı dedim e anlamı güzel Kuran’da da geçiyor falan dedi , güzel düşünce ama tesekkur ederim ben eşime haksızlık yapamam ne onunki ne benimki dedim sen bilirsin dedi sustu , hiç hoşlanmıyorum böyle karisilmasina