hifaninannesii bnce ilk çocugun sa kendi eşinle güzel bi isme karar ver koy onun adını koymak zorunda değilsin çok gıcık oluyorum şu isme karışanlara benim kaynanamda çok istiyor ve sürekli söylüyor ama kimse kusura bakmasın ilk çocugum bu kadar zahmet çekmişim gram desteği olmamış daha bide adını mı koyucam oldu bence sende mecbur değilsin canım