hifaninannesii Ya boşver sene , ilk göz ağrın olacak , kime ne ! Bu kadar ince düşünmeye gerek yok. Zaten senin için ince düşünseler kv o şekilde konuşmaz. Şahsen kesinlikle ben koymam, zaten en başta eşim istemez. Gönlünden ne geçiyorsa onu yap. Önceliğin sen, bebeğin, eşin. Gerisi yalan. Kendini de anlamsız olaylar için üzme, stres bize gelmiyor 🍀🍀🍀