Herkese merhaba 18 haftalik hamileyim bi kızım olacak biz isim düşünürken kaynanam etraftakiler annesinin ismini koyuyo siz isim arıyosunuz dedi kaynanamın adı sultan çok kötü bi isim değil aslında ama sadece ilk çocuğum ve neden karışılıyo diye kötü hissediyorum eşim mecbur degilsin istemiyosan koymayiz diyo ama onun da gönlü var gibi bi yandan kırmak istemiyorum bi yandan da neden mecbur bırakıldım ki diyorum sizce ne yapmalıyım?