İkili tarama zaten test değil onun farkındayım ama ne olursa olsun orada ense kalınlığı yoktu ayrıca radyoloji sadece böbrekten bahsediyor ense kalınlığı çıkmadı nasıl oluyoda ertesi gün perinatoloji 7.66 mm diyor? O zaman ben neden radyolojiye gittim mantık ne? Çocuğun ensesi bir gündemi kalınlaştı yaa?