Gamze-H hiç korkma bence. Bende 23 haftalık hamileyim geçen gün kontrole gittim bana da aynı şeyleri söyledi perinatoloji doktoru. Sağ böbreğin kanalında genişleme var, ense kalınlığı var, kalbinde ve bağırsağında parlaklık var dedi içimi karattı gönderdi. Benimde içim içimi yedi tabi ertesi gün başka perinatolojiye gittim o da sadece böbreğinde genişleme var ama bundan da korkulacak bişey yok dedi ilerleyen zamanlarda zaten düzelebilen bi problem. Benimde ikili tarama sonucum temiz çıkmıştı o yüzden bence hiç korkma derim çünkü doktorlar yanlış ölçüm de yapabiliyorlar. Ben de ne amniyosentez ne de diğer kan tahlilini yaptırmadım. Ne gelirse zaten allahtan. Allah hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah.