Bende 22. Haftada detaylı için ünlü bi doktorun özel kliniğine gittim ikili taramamız temizdi aynı şekilde böbreklerde büyüme kalpte parlaklık ve ense kalınlığı da sınıra yakın 5,7 dendi doktor kendini övmeye başladı ben çok iyi amniyosentez yapıyorum diye o an içime kuşku düştü tatmin olmadım ertesi gün başka daha kıdemli acıbadem doktorlarından bi profesörün kliniğine gittim ama başka yere gittiğimi söylemedim her şey normal dedi erkek bebeklerde cinsel organından dolayı bu kadar büyüme normal kabul edilir parlaklıkta çoğu zaman doğuma kadar kaybolur merak etme stres yapma kafana takcagın bi durum yok amniyosentez bile gerekmez dedi enseye bakmadan muayeneyi bitiriyordu ben merak edip sormuş gibi yaptım ensesi ne durumda dedim döndü tekrar baktı bu haftalarda cok bakılan bi sey değil ense yine de bakayım dedi ve 4mm dedi hayatımın şokunu yaşadım ikili taramamızda temiz olduğu için hiç endişe etme dedi içim rahat şekilde eve döndüm ama üç dört gün etkisinden çıkamadım ilk gittiğim doktor resmen daha fazla para almak için amniyosentez Önerdi bana ama son gittiğim doktor amniyosentezin ne kadar riskli olduğunu anlattı çocuğun gelişimiyle alakalı da olabilir genetik olarak iri yapılı da olabilir içinizi rahat tutun bence ben ne nifty ne de amniyosentez yaptırdım yaptırılsa bile en önemli olan şu test sonucuna göre kötü bi şey gelirse hareketlerini canını hissettiğim biricik bebeğimden vazgeçer miydim hayır Bunu bildiğim için kendimi toparladım on gün oldu daha yeni attım üstümden şoku doktor olupta insanlarla böyle oynayan insancıklarda varmış dedim …