kediannesi geçmiş olsun öncelikle üzülme. Benimde aylarca yüksek çıktı hep 60 lardaydı. Kadın doğum doktorum ilaç verdi 1 ay arayla kullandım, başka dikkat etmem gereken bir şey olmadığını söylemişti. Tamamen senin bünyenle alakalı bi durummuş. Bende çok büyütmüştüm gözümde, çok üzülmüştüm. Ama üzülme, elde değil biliyorum ama içini rahat tut. İlacı kullanınca düşüyor, ve aynı zamanda ilaç da hamile kalmanı kolaylaştırıyormuş. Bana öyle söylemişti. Ve ben iki ay sonra hamile kaldım, tamamen doğal olarak. İçini rahat tut, stres de çok tetikliyor. Umarım seninde gönlünden geçen şey olur. Ve geçeceğini unutma olur mu 🙏🏻