Edayigman kediannesi benn evlendim adetimin ilk gecikmesinde doktora gittim yaklaşık senin kadar yüksek çıktı prolaktinim oyüzden adet olamamışım sonra 12 gün gecikmeyle oldum sonraki ay yine gecikti tekrar aynı sorun olduğunu düşündüm ama degilmis bu sefer hamile oldugumu ogrendim 😊 insallah hayirlisiyla sende guzel haberler alirsin en kisa zamanda atlatirsin bu sureci kendiliginden adet olamazsan o zaman doktorun verir ilac korkutma kendini dermansiz dert degil Allah hepimize hayirlisini versin
Anneincili kediannesi tam hatırlamıyorum ama 50 lerde biseydi. Benm prolaktinim hep yüksek zatn. Seninki gibi 30 larda olsa ben hic yüksek demezdm
kediannesi @Elcinkarahan canım ilaç kullanmak istiyorum elbette ama doktorum ilaç vermiyor. Hatta ben ona ısrarla dedim ilaç verseniz hemen düşürsek bu hormonu dedim ama adetlerin düzenli yumurtlaman düzenli o yüzden ilaç vermicem sana dedi 😔
kediannesi @[silindi] canım peki hamile kaldın mı prolaktin yüksekken ? Yoksa ilaçla düşürdün mü prolaktini
Merdgn kediannesi Canım benim daha yüksekti prolaktinim.. Doktor imkansız demiyorum ama çok zor hamile kalırsın demişti. Akışına bıraktık 2 ay sonra hamile kaldım ☺️ Strese girmezsen olur inşallah hayırlısıyla 🤲 Biraz akışına bırakınca oluyor sanırım yumurtalıklar rahimle ilgili falan bi problemin var mı?
kediannesi @Merdgn yok canım kadın doğuma da gittim , alttan muayene de etti , yumurtan çatlamış dedi rahim temiz dedi bir sıkıntı yok dedi yani , tek sorunum prolaktin maalesef canım o da 38 şuanda
Merdgn kediannesi Hiç korkma o zaman benim daha yüksekti dediğim gibi, ilaç da kullanmadım hatta hiç.
Eminekrdmn01 kediannesi hicbir ilac kullanmadim canim inan bilmiyorum kacti prolaktinim :)) resmen ben akisina biraktim hicbir zaman stres yapmadan ve Rabbim karsiligini verdi :)