kediannesi Ben ölçtüreli çok olmuştu ama en son 36 falandı sanırım öyle hatırlıyorum ölçtürdüğümde, sonra evlenmeye yakın göğüslerimdeki damarlar iyice yeşil yeşil olmaya başlamıştı yani son zamanlarda iyice yükselmişti Prolaktinim farkediyodum bende, çok üzülüyodum ama yapicak bişey yok diyodum bi evleneyim olmazsa bakarız çaresine diyodum. Dediğim gibi adetimde hep çok az olurdu. Gerçekten hiç canını sıkma canım, doktor gözümün içine baka baka çocuğun zor olur dedi bana hiç düşünmeden. Yumurta kalitesi, sperm kalitesi ve sayisi, yumurtlama dönemi vs o kadar etkiliyo ki bu hamile kalma durumlarını, benim eşimde varikosel başlangıcı vardı (ilerisi kısırlık) sperm sayını bi hayli düşüren bi hastalık bu. Bunca şeye rağmen oldu bizim. Yani bir sürü inceliği var bu olayın bizim bilmediğimiz. Doktorlar olmaz dese bile oluyo işte. O dediğin şeyleri yememekte iyi yapmışsın canım tüketme zaten dediğin gibi yükselten şeyler onlar. İnşallah sende hayırlısıyla kolayca hamile kalırsın ve prolaktinin sıkıntı olmadığını görürsün 💕