Sedacolak canım bebek arabası ve çantayı trendyoldan aldım.disarida arabalar o kadar pahaliki. Ben aldığım arabadan çok memnun kaldım, keza çantanda aynı şekilde. Arabanın bel desteği var ,hafif ve kullanışlı bir araba. Kiwi markasının. Çantada iç hacmi baya geniş ve şık bir çanta. Sana da gönül.rahatlığıyla almanı tavsiye ederim. Trendyolda kullanıcı yorumları mevcut zaten bakarsan hiç olumsuz yorum görmezsin 😊🧚♀️

