Takım olanlar nasıl sizce bana kücük geldi arabalı olan kısım sankı cocuk 8/9 aya kadar binebilecek gibi ayrı ayrı almayı düsünüyorum ben bu takım olanlardan kullanan varmı kac yaşına kadar kullanılır..görümcem alma sakın hem pahalı oluyo hemde kullanıslı olmuyo ayrı ayrı al dedi