Hcrkrklu Bende pkoluyum canım evliliğimin 11. ayında kendiliğinden hamile kaldım. 7-8 ay denedik ama öyle çok üstüne düşmedik açıkçası haftada 1 bile ilişkiye girdiğimiz oluyodu ama hiç ummadığım anda hamile kaldığımı öğrendim. Yumurtan çatlamıyo, hamile kalamazsın kalsan bile çok zor dedi doktorlar hep ama Allah’ın takdiri çok şükür şuanda 31 haftalığım Rabbim sizlerede nasip etsin kucağınızı boş bırakmasın inşallah hep dualarımdasınız❤️