2 buçuk senelik evliyim. Evliliğimin ilk zamanları geçmeyen adet sancılarım sonucunda endometriozis teşhisi konuldu. Kistim yoktu. Hiç korunmadık olmadı. Sperm testi Rahim filmi herşey normaldi Geçen sene mart ayında doğru doktoru bulduğumu düşünerek tedaviye başladım klomen ovitrelle letu ovitrelle şeklinde 8 ay sürdü. Aşılama da yapıldı ama olmadı. Doktorum zaten hiç bir açıklama yapmıyordu. Geçen ay daha iyi bir doktora başladım Medicana hastanesinde düzenli adet gördüğünü söyledim ki öyleydi zaten yumurtlamamın polikistik yapıda olduğunu öğrendim. Ben şok 🤯 daha önce hiç duymamıştım. Menopur kullandım tam 4 kutu ve yumurtalarım sadece 16 mm kadar büyüdü. Çatlama iğnesi vurundum. Zaten neredeyse bir sonraki adetim gelmişti bile. Tabi olmadı adet oldum. Ve ömrümde ilk defa sancısız bir adet dönemi geçirdim. Adet olduğuma üzülmedim bile 😹şuan gonal f 900 kullanıyorum inofolic combi kullanıyorum bakalım sonuç ne olacak 🤗 salı günü kontrolüm var