Nilton nbhtdmryuce aminn çok teşekkür ediyorum 🤲🏻👼🏻 39. haftadayım Kilosu 3150 normal için uygun ama günler geçince niye nst de sancı çıkmıyor, hiç belirtim de yok gibi şeylerle insan telaş yapıyor 🙈
nbhtdmryuce Nurhayatacar Birde kızlar erkenci olur derlerdi bizim kuzular Nazlı anacım gelmek istemiyorlar :))😍
Nurhayatacar nbhtdmryuce bizim kızlar nazlı ama sanirim benim kız foto çekimini bekliyor nasip olursa bu haftasonu hamile foto çekincem
Adazeynep-inAnnesi nbhtdmryuce bu yıl kızlar erken doğuyor dediler çok endişe etmiştim ama bizim 40+4 bitiyor tık yok sezeryandan da korkuyorum
nbhtdmryuce Asd92 benimde aynı şekilde bel ağrısı adet olucak gibi sık sık oluyor ama yalancı sancı 😕 Kaç kilo bebişiniz şuan ?
Asd92 nbhtdmryuce belinde ağrı yok ama bacaklarında oluyo ara ara. Geçen hafta çarşamba girmiştim en son 3.240 demişti. Sizin bebeişin kilosu nasıl peki?
nbhtdmryuce Nilton kilosu çokk iyiymiş yaa maşallah benim ki tospikk 😆 benim sancım çıktı geçen muayanemde çatı muayanesi yaptı iyi dedi kilolu tospik 😂
Nilton nbhtdmryuce yaaa masallah annesi güzel beslemişsin demek ki 🤩 siz sağlıklı olun da gerekirse sezaryen olsun. Her ne kadar normal istesekte kararı minnoşlar veriyor 😎👼🏻
ZeynepAksoy nbhtdmryuce 38+6 olduk bizde bugün kontrolmz vardi 2900:)) normal dogum gözüktğu icin bende cok kilolu olsun istemiyorm
nbhtdmryuce ZeynepAksoy Maşallah yaa çok iyi heralde bi tontiş benimki ☹️ Normal istiyordum Ama bu gidişle zor gibi 😕
nbhtdmryuce Nilton Evet artık öyle bakıyorum sağlıklı olsunda hiç mühim değil 😍 Yarın bakalım doktorumuz ne diyor :)
ZeynepAksoy nbhtdmryuce ne güzel tontis yanakli bi yavru gelicek 😍🙈 tabi normal dogumda kilo fazlaligi önermiyorlar , saglikli gelsinde kuzucuk önemli olan o 🙏🏼💕
Nilton Medineygn 41+3 maksimum bekleme süremiz olacak daha sonra eger her şey yolundaysa normal dogum için suni deneriz demişti. Ama dr karar değiştirir mi bilemiyorum :(
cavrosay nbhtdmryuce bende 10 gunden fazladr yalanci dogum sanciları çekiyorumm.artık her seferinde ümitlenmekden yoruldum😕.artk gelsn istiyorm yaa🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Medineygn Nilton alttan muayene yapıldı mı benimde aynı seninki gibi ne kasılma ne sanci hiç bişey yok 41+2 de suni verilicek banada bebeğimin kilosuda 3700 üstelik gerçekten stresli Rabbim sanada kendi ağrılarına doğum nasip etsin inşallah