Medineygn 37 de çatı muayenesi yapılmıştı doktor normal dogum için bir sorun yok dedi ama sonrasında herhangi bir açılma filan var mi diye bakılmadı. nst de sancı çıkmadıgı için herhalde.. suni sancıyı kimisi aman deneme bebegini hayati riske Atarsın diyor kimisi dene mutlaka diyor her kafadan bir ses ! Son kararı doktoruma bırakacağım :(