Anneler durumlar ne bebekler gelmiyor sanırım
Kafam çok karışık normal mi sezeryan mı diye başından beri normal istiyordum ama bebek kilolu gidiyor çok kilolu olursa normal istemiyorum ama bu gidişlede sezeryan olucak gibi yardımcı olun ne yapmam lazım çokta iştahım açıldı son haftalar diye sanırım ellerim ayaklarım şiş ☹️☹️