Kontrolden geldim ağrıdan uyuyamama rağmen açıklığımın olmamasına çok üzüldüm ebe zorladı artık 1 cm açıklığın var dedi 🤔 nst de sancım çıktı ama daha başlangıç dedi doktorum 🤦🏼♀️ artık her gün nst cektirmemi söyledi son 11 ama bu sancılarla beklemek istemiyorum sezeryanda istemiyorum 🤦🏼♀️ inşallah acilmam ve sancım ilerler dua edelim 🙏🏻