MzyynSrctn Betl35 ama artık doymak bilmiyorum bundan sonrası ne olur bilemem 😂😂 kilolu hamile kaldığım için bana ne alsam çok zaten 😂 doktora kalsa maksimum 9 kilo almış olarak doğuma girmem lazım 😀
Begonia Betl35 Şekerden olabilir ben de tam o dönemde üç ay kilo alıp doktorumu korkutmuştum bir sonraki ay gebelik şekerim olduğu ortaya çıktı zaten
Betl35 CananAkdag 1 hafta onden gdıyor benımde. Deıdgınız gbı onden gıdıyor sa kılosu da ondedır xaten
Sinemmdru Betl35 şekeren korkmana gerek yok canım sonuçta varsa şekerin eğer diyetle devam ediyorsun bu kadar basit yani
58_edaygmr_58 Betl35 yokturdur inşallah yine her ihtimale karşı azalt şekeri çıkmaz inşallah bir şey 🥰🌸
hemsireanaa Betl35 ya ben aslında tatlıyı hiç sevmem kiloyuda tatlıdan almadım ama neyden aldım bilmiyorum tüp bebekle hamileyim ilk zamanlarım çok zor geçti sürekli yattım galiba ondan aldım
Aysessss MzyynSrctn kaçl kaldın cnm? Ben 75le kaldım şimdi 80 e yaklaştım, 21 haftalığım, 4,5-5 kg aldım
Yaseminturan_ Betl35 benn benn o kontrolde doktor şok oldu bende 21.haftamdaydım o zaman bi baktık 4 kilo almısım neler neler dedi bana 🤦🏻♀️ suan yine hızlı almaya başladım sanki 27+4 oldum 56 ile hamile kalmıstım suan 63/63,5 değişiyor 😔🤦🏻♀️
Betl35 Yaseminturan_ Yanlız olmayışım sevındıryor benı, 😂 Benım istah baya açıkkkk Bende smdıden 8 kilo aldm. Bebeıslerımız saglıklı olsnda. Seker testı yaplcak 2 hafta snraaa ınsallah şeker çkmaz
merve6106 Betl35 bende bir ayda 6 kilo aldım sanırsın sabah aksam kebap yedim yağ yedim altı üstü ekmek aradı peynir yedim 19 haftalıgım 8 kilo aldım bu zamana kadar 😭😭😭😭
Betl35 merve6106 Ay hızlı gıdıyoruz bence sende bende. Bıraz dıkkatlı olmalıyııız doğum içinde zorlasır dedi doktorum. Ama işte insan durduramıyor kendını guya aksam 1 dilim ekmek yicektm 4 tane yedm yıne 🙈🙈
ozgeoz26 Benimde 13+4 4 kilo aldım bile sürekli makarna tost tarzı beslenmekten. Tiksindiğime başka birşey yiyemiyorum. Kiloyu çokta takmıyorum açıkçası verilir deyip geçiyorum😀