Betl35 yaptırmıştım 24. Haftamda gebelik şekeri çıktı maalesef. Ama diyetle düzeldi hamur işini azalttım, tatlıyı az yemeye başladım sonra ölçüm yaptım 3 gün boyunca düzeldi. Doğuma kadar da dikkat etmem gerekiyor. 20. haftamdan sonra biraz fazla abartmıştım sürekli yiyordum 😀