Selmaercan Mmbk rabbim sağlıkla bebeğini kucağını almayı nasip etsin. Bende 5 gün önce kürtaj oldum 9 haftalıktım. Korkuyorum tekrar bebeğim olmazsa diye. Bize 2 ay korunun dedi ama bazen görüyorum çoğu kişi 1 ay sonra hamile kalmış ne güzel. Ama inşallah benimde olur bi bebek🙇♀️💝🎈
Mmbk Selmaercan olur canım hiç merak etme ben 1 ay sonra hamile kaldım çok şükür 29 haftalık olduk bile korkular insanı ayakta tutar cesaret ise ödüllendirir bir kere hamile kaldıysan zaten bebeğin bi ayağı içerde kalır demiş eskiler ardı da kolay olur inşallah
Bsrlmnemr Deletedmom320 çok doğru diyorsun canım benim doktorum da 2 adet döngüsü geçir dedi.. Birde pıhtılaşma ve genetik testlerini yaptırdım. Pıhtılaşma çıktı şimdi iğne kullanıyorum
Bsrlmnemr Deletedmom320 evet canım periferik kandan kromozom analizi olarak geçiyor bu testin ismi.. Kan pıhtılaşması için sadece benden aldılar
Didemmmmm Cndn canımilk başta çok geçmiş olsun ben de 2defa kürtaj oldum. İkisinde de 45gğn sonra adet oldum 6ay kendini toparlaman için korun demişti doktorum öyle de yaptım.
Cndn Deletedmom320 bende 9 haftalık gebeydim fakat kalp atışını duyamadm kese bozukluğu vardı gelişimi durmştu 7 haftalıkta ve benm sorunum olmadığı halde olmuyordu 3 yıldan sonra ilk gebeligimdi bu çok çok üzüldüm bu yüzdende korunmakta istemiyorm belki zaten hemen gebelik olşmaz die düşnyrm ama ilk adetimide görmek istiyorum adet olduktan sonra denemelere başlamak istiyorum bakalım hayırlısı..
Mmbk ozgei merhaba canım bir şey yapmadım ilişkiden sonra hemen kalktım duşumu aldım yastık falan hikaye onlar Allah nasip etti mi herşey çok kolay inşallah Allah isteyen bakabilecek herkese benim gibi aratmaz hemen nasip eder
Bsrlmnemr ozgei 4. Ayda hamileliğimi öğrendim. Zaten ilk 2 ay yasaktı.. Kromozom analizi testleri ve kan pıhtılaşma testleri yaptırdım kromozomlar eşimde ve bende temiz çıktı çok şükür ama bende az miktarda pıhtılaşma varmış şimdi gün aşrı iğne vuruluyorum.. Hamile kalmak için ayrı bişi yapmadım.
TunarinAnnesi ikicocukannesi_ Cndn Bsrlmnemr Mmbk ozgei Kızlar 33 gün önce kürtaj oldım 11 haftalik bebeğim düşdü plasentayi kürtajla aldilar pazartesi kan verdim 6.72 çıkdı ve geçen hafta negatif olan testim bugünlerde silikleşmeye başladi kürtajdan sonra adet olup yumurtlama gördüm ve korunmadik 5 gündür kahve rengi lekelenme var ve adete dönmüyor sizce yeni gebelik mi eskiden kalma mi ? https://imgyukle.com/i/nHnPLY https://imgyukle.com/i/nHV0gN https://imgyukle.com/i/nHV6Dc Tirnağim olan son Bugun yaptiğim
ikicocukannesi_ Cndn ben 2019 Şubat'ta kürtaj oldum doktorum kanaman bitince kendinizde iyi hissrttigin an denemelere başlayabilirsiniz demişti öylede yaptık ama ben adet olmadım soğan kürü yaptım yine olmadım normalde işe yarardi doktoruma gittim soktorucu yazdırmak için ultrasonla baktı bişey görünmedi her ihtimale karşı test yapalım dedi testte negatifi görmeye alıştım sonra sonuç 324 adet görmeden hamile kalmıştım üstelik bende pco var
Cndn ikicocukannesi_ gerçektenmi ay sizin adınıza sevindm sağlıkla kucağınıza alırsınz inş yani anladgm kadarıyla adet olmadan gebe kaldınız dimi :)
Susamvemom ikicocukannesi_ ay masallah canım ya bende aralıkta kürtaj oldum hıc korunmadım ama geçen ay adet oldum bu ayda öylesine denedım gebelık yok gibi ama Allah büyük rabbım herkese hayırlısını nasıp etsın bende PKoluyum. Eğer bu ay olmazsa dğer ay tedavıye baslıcaz doktor dedi. Bana bu ay dua edermısın kuzum yA hayırlısyla olsun ınsallah annelerın duası kabul olur 🤲🏻
Cndn ikicocukannesi_ cnm sana birşey sorabilirmiym gebegilini kürtajdan sonra ne zaman öğrenmiştin kaçıncı günündü bende test yapacam ama daha erken ;)
ikicocukannesi_ Cndn evet bende aşırı şaşırdım yani hiç beklemedigim biranda oldu hamd olsun oğluşum sağlıkla doğdu şuan 3 aylık 😊
Cndn ikicocukannesi_ Oy maşallah Rabbim sana bagışlasn inş :)) kürtajdan hemen sonra gebe kalıp sorunsuz geçmiş doğmuş bile paşaa maşallah :) umud oldunuz bana çok tşk ederim yazdgnz için ;))
Bsrlmnemr TunarinAnnesi canım hiç bilmiyorum ben baya sonra hamile kaldım o sebeple ne desem kesin olmaz. Çağrı gülümser var instagramda ona atar mısın o hemen cevaplıyor kadın doğum doktoru kendisi kesin bilgiyi o verir
Cndn TunarinAnnesi eğer hala kürtajın etkisi varsa hormanlarında bilemem ama sanki birşeyler var gibi en iyisi bi doktora başvurman en azından için rahat eder bilirsin :)
ozgei TunarinAnnesi canım umutlandırmak istemem ama idrar testin pozitif, kanda belirli degerin ustune cikmadikca pozitiflesmez bunlar, o yuzden beta hcg artmış olabilir gebelik olabilir, inşallah gebesindir, kan sonucunu bana da yazar mısın merak ettim
Susamvemom Cndn ben pkoyum kurtajdan sonra 45. Gün adet gördüm hiç korunmadım bu ay beklıuorum bakalım adeti test yapcam ama hayırlısı olsun sanki yine olmadı gibi 🤲🏻