Susamvemom ikicocukannesi_ ay masallah canım ya bende aralıkta kürtaj oldum hıc korunmadım ama geçen ay adet oldum bu ayda öylesine denedım gebelık yok gibi ama Allah büyük rabbım herkese hayırlısını nasıp etsın bende PKoluyum. Eğer bu ay olmazsa dğer ay tedavıye baslıcaz doktor dedi. Bana bu ay dua edermısın kuzum yA hayırlısyla olsun ınsallah annelerın duası kabul olur 🤲🏻
ikicocukannesi_ Susamvemom rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin inşaallah ben öyle bunalımlar girdimki geceleri hiç uyumazdim sadece gündüzleri uyurdum ben anne olamicam derdim kendime yuklernirdim hep ama zamani varmış inşaallah sende en kısa zamanda hayırlı haberler alirsin 🙏😘
Cndn ikicocukannesi_ Oy maşallah Rabbim sana bagışlasn inş :)) kürtajdan hemen sonra gebe kalıp sorunsuz geçmiş doğmuş bile paşaa maşallah :) umud oldunuz bana çok tşk ederim yazdgnz için ;))
ikicocukannesi_ Cndn saol canım ne demek rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin O ol dediginde herşey olur Allah'ın izniyle
Cndn TunarinAnnesi eğer hala kürtajın etkisi varsa hormanlarında bilemem ama sanki birşeyler var gibi en iyisi bi doktora başvurman en azından için rahat eder bilirsin :)
Cndn TunarinAnnesi bence de ver kürtajın etkisi derken düzeltmek isterim sonçta daha önce bir gebelik geçirdin ve beta hcg hormanlarn değeri yeni yeni düşüşe geçiyor kürtajında yeni daha uzun süre olmamş bu yüzden en iyisi doktora danışmak :)
Cndn TunarinAnnesi Rabbim yüzünü güldürsün inş vardır her zaman evlat özlemi çeken anne adayları duamdasnz duamdalar :)
Mmbk TunarinAnnesi canım ben 40 gün sonra adet oldum 35. Gün kan vermiştim benim de 5 küsür çıkmıştı 5 gün sonra adet oldum yani 40. Gün sıfırlandı betam sonra 3 hafta sonra hamile olduğumu anladım ama sen yarın bile kan versen kesin sonuç alırsın pazartesiyi bekleyemezdim ben Allah gönlüne göre versin inşallah çok beklemezsin
TunarinAnnesi Mmbk o zaman hamile değilim adeti bekleyeyim. En iyisi pazartesiye kadar olmazsam kan veririm
ozgei TunarinAnnesi canım umutlandırmak istemem ama idrar testin pozitif, kanda belirli degerin ustune cikmadikca pozitiflesmez bunlar, o yuzden beta hcg artmış olabilir gebelik olabilir, inşallah gebesindir, kan sonucunu bana da yazar mısın merak ettim
ozgei TunarinAnnesi inşallah en kısa sürede sağlıklı gebeliğe kavuşursun, ben de kayıp yaşadım seni çok iyi anlıyorum
TunarinAnnesi ozgei InsAllah kuzum Rabbim hepimize saglikli gebelik saglikli evlatlar nasib eylesin InsAllah 🙏
Srkvk Cndn benim boş gebeliğim olmuştu kürtajdan sonraki 27. Günde adet oldum o ay hamile kalmadım bir ay sonra hamile kaldım yani kürtajdan sonra 2 kez adet oldum şuan 6 haftalık hamileyim
Gupssse Srkvk masallah Allahim meleğini sana ve sevdiklerine bagislasin stresten uzak guzel bir hamilelik ve dogumun olur insallah bizlere de dua eder misn😊