KubraKilinc valla canım doktor şu zamana kadar gibi belirtme yapmadı. Ben normalde pegasys diye bir iğne kullaniyodum kan değerlerim çok iyi tam alt sınırda olduğunu görünce onu bıraktirdi. Clexane yapalım ama yarısını dedi. Ecopirin içiyorum bide. Yarısını şöyle ayarliyorum. 0.4 olduğu için yarısı da 0.2 oluyor boş bir siringam var 0.2 ye getiriyorum dolana kadar bosaltiyorum geri kalan da içinde 0.2 luk kalmış oluyor tam yarısı onu da vuruyorum