Bende kullaniyorum 44. Ignemi vuruldum bu aksam 🙂 hem iğneden cok korkarım fobim var ama sanirim alışıyorum artik. Çünkü dogumdan sonra 1 hafta yada 40 gun kadar daha kullanacağım. Eşim karnımdan vuruyor . Ben yatiyorum eşim sıkarak vuruyor kizlar oyle daha rahat oluyor ve ilaci hissetmiyorsunuz . Oturarak vurulunca ilacın dağılırken yanma oluyor. Ama yatılarak vurulunca olmuyor buda benden tavsiye 🙂