ElcnErdgnn bebeğe zararı olan bir şeyi doktor niye versin canım 🙂 yüreğini serin tut bunca düşüğü yaşamanın sebebi şu zamana dek tedavisini bilmediğin genetik bozukluğun.. eğer o iğneyi vurmazsan bebeğin Allah muhafaza gider tekrar. Bebeğe zararı Yok aksine faydası var. Öyle ki hala içinde 😉