Sonay bende ozele gidiyorum doktorum her ihtimale karsi bakmak istemsti .
Dunde uzandigimda bebegim surekli toplansi bi yerde elimle karnimi okşadiğimda normale dondu . Bu haftalarda dikkat etmek lazmmis erken dogum icin doktorum dediki kanama vb bisey olursa gecede olsa ara beni hastane gel. Bide bbegin sabah aksam hareketlerini takip et dedi bi sorun hissedersen gel dedi .
Eger seninde bebegin surkli bi yerde toplanip sanci yaparsa git cnm..
Ben suan iyiyim magnezyum ilaci verdi iyi geldi belimin agrisina arada.