Kızlar bu haftasonu 34 haftalık olcam inş devlet hastanesine gidiyorum bu haftada nst alıyorlar mı ? Benim ikinci gebeliğim ama hatırlamıyorum kaç haftalıkken aldıklarını oyuzden sormak istedim. Bide sezaryen olcam ilk olduğum için eğer gelişimi öndeyse erken alma gibi bi durum söz konusu olur mu?