ruyaduymus
İlk bebeğimin 9 haftalıkken kalbi durdu. Hiçbişey yokken. Kürtajdan sonra aylarca etkisinden çıkamadık. Şimdi 2. Kez hamileyim. 23 haftamdayım. 15-16 haftaya kadar hep oda gidicekmiş gibi hissettim 😕 Her an,acaba kalbi atıyomudur diye geçerdi içimden. Şimdi şimdi daha rahatladım. Ama şuan bile 5-6 saat hareketini hissetmesem aynı korku basıyo. Yani seni çok iyi anlıyorum.. kim ne derse desin,o kuşkuyu evhamı atamıyo insan içinden. Boll boll dua et,güzel şeyler düşün. Rabbim isterse olur çünkü