ruyaduymus
İnsan bi kere kaybedince,sonrasında çok evhamlı olabiliyor seni çok iyi anlıyorum. Rabbim sağlıklı bir hamilelik ve doğum geçirmeyi nasip etsin inşAllah 🙏🏻
Yazılanlara gerilmişsin ama,tıbben mümkün değil. 8-9 haftalıkken 2cm falan oluyor bebek,onun hareketlerini ultrasonda bile saptayamıyorlar bu haftalarda. Ama kasıkta ağrı,gaz vs oluyor. Rahimin genişliyor bi kere,bunlar sana bebek hareketiymiş gibi gelebilir. Ama inan canım benim bu mümkün değil. Sen hamile olduğunu,onun iyi olup olmadığını bi anne olarak evet hissedebilirsin,buna lafım yok. Ama hareketlerini hissetmen mümmmkün değil