Burcugaz tesekkür ederim canım Amin , herkes cevap kosturmadan bana neyi nasıl yazdığına dikkat etse bir okusa bence farkına varır zaten , yada bazı insanlar artık cirkefce ve patavatsızca konusmayı normal olarak görüyo...onlara normal geliyor , kimseye derdini anlatamazsın .