sahibe gulkara 38 haftada 2600 du canm doktor zayif demisti oyleydide kucucuktu ☺ama dormal dogum olunca kolay oluyo kucuk olmasi
Sirin_beyza sahibe canım bana inan benim bebeğim bir hafta hiç kiloğ almadı sonra doktor dedi bunları ye bir haftada 350 gram aldı güzel bebeğim bir haftada 3 kiloğ portokal 3 kiloğ mandalina sık suyunu iç 3kiloğ havuç ye 2 kiloğ muz ye birde kaşar o iş tamam
Sirin_beyza gulkara dene kuzum benim bir hafta geriledi ben çok ağladım stres yapma inan bana bak bana gelince bebek kiloğ almadıysa amaliyata alacağım plesantan beslemiyor demektir dedi cantamı aldım da gittim bana 350 gram almiş bir hafta sonra gel dedi mutluluktan ölüyom sandım💕😇💕🤣
Sinif177 sahibe bana da doktor 38 e kadar normal yoldan gelirse normal doğurursun sonra sezaryene alırız dedi. Mekonyum yapabilir diye sezaryene almak istiyor. Plasenta bebeği beslemiyor demişti ondan mı mekonyum yapacak anlamadım. Ben de şimdi hurma ya ağırlık verdim. Adaçayı da içmeye başlıcam perşembeden sonra
Sirin_beyza sahibe dene kuzum dene bana inan bak birde bana stres yapma morelini bozma dedi inan ben bir hafta geriledi die 3 gün ağladım plesanta beslemzse alacagız dedi 36 da
tgbasltan mavipapatya doktorum kilosuyla ilgili hic bısey demedi açıkçası. Ben 3,600 deyınce nasıl ya dedim sok yasadım cünkü bi hafta önce 3 kg du. Sonra sordum ben kac üzeri sezaryan diye 4 dedi. Tatlı yeme ekmek vs onlar kilo aldırır dedi. Ama olumsuz hic bısey demedi burdada görüyorum 4 kg rahat dogum yaptım diyen bende hem dıkkat ediyorum yiyck olarak hemde 4 de olsa da yaparım inşallah diyorum 😂
mavipapatya tgbasltan Bende dikkat ediyorum yediklerime ama su içsem cocuga yarıyor maşallah 😂🤷♀️ 4kg üstü olursa ilk doğumum nasıl olacak bilmiyorum ama doktorum sezeryana yönlendiriyor gibi
mavipapatya tgbasltan 34 haftalık tam. 1 ay önce 2kgydi canım yani 30 haftalıkken. Doktor 3 hafta ileride gözüküyor dedi. P.tesi kontrolümüz var bakalım doktor ne diyecek bu kez 🤷♀️ Normal doğum yapamayabilirsin dedi ama önce çatıma bakıp söyleyecekmiş. İlk doğum olduğu için kilolu bebek zor olabilir diye düşünüyor ama ben ultrason kilo ölçümüne inanmıyorum. Ablam 2 doğum yaptı ve her ikisinde de bebekler 400-500 gr eksik doğdu doktorun söylediğinden. Banada 4kg üstü gözüküyor derse ben bi normal doğum için bekleyeceğim olmazsa zorunlu sezeryan olurum diye düşünüyorum yapacak bir şey yok 🙏🤷♀️
tgbasltan mavipapatya a mavipapatya simdi 3 kilo olmustur canım 1 ay olmus. Benimde 3600 dedi. 38+2 de. Sezaryandan felan bahsetmedi de ben sordum 4 kg üstü sezaryan oluyor dedi
Hamileanneler_25 sahibe pekmez süt kaşar peyniri muz kuruyemişler , fındık, badem , yeşil sebzeler ıspanak brokoli gibi bol bol meyve tüket. Hem sağlığı için hemde kilo alması için ben bunları yiyorum bebegim 200 gram fazla önde gidiyor hatta tosuncuk
Mervazz Sirin_beyza mandalinanin kilo aldirdigini bikmiyodum ama portakalida gecen gun sitede denk geldim cok şaşırmıştım
Mervazz Sirin_beyza bakalim benimki ne kadar cikicak kilosu bende hergun bol bol tuketiyorum insallah haftasiyla uyumlu olur