sahibe bana da doktor 38 e kadar normal yoldan gelirse normal doğurursun sonra sezaryene alırız dedi. Mekonyum yapabilir diye sezaryene almak istiyor. Plasenta bebeği beslemiyor demişti ondan mı mekonyum yapacak anlamadım. Ben de şimdi hurma ya ağırlık verdim. Adaçayı da içmeye başlıcam perşembeden sonra