deletedmom832 Badevehande sezeryan olucaksan aşırı kanaman olmaz pedler işini görüyor ben aldım depend ama kullanamadım duruyor evde 😒
Badevehande deletedmom832 Allah bilir ben sezeryan istiyorum ama bakalım bebeğim geri gelirse beklerim belki çatım müsaitse normal doğururum ama her türlü ilk çıkınca hasta bezi takacam taşmasın diye lohusa takımım batmasın
EbruCnr Badevehande ilk doğumumda kullandım sezaryen olmama rahmen çok kullanşlı oldu benim için. 2 gün kullanabildm ama hiç bi sızıntı v.s olmadı.
deletedmom832 Badevehande zaten hasta bakıcılar ilk ameliyattan çıkınca kendileri yapıyorlar herşeyi sen ayağa hemen kalkamadıgın icin
EbruCnr Badevehande sadece 2 , 3 tane kullanabildim. Sezaryen doğum yaptığım için dikişlerin üstünün kapanmanası gerektiğini söyledi doktorum. Zaten çok kanama olmadığı içinde normal pede geçtim
Badevehande EbruCnr kanamadan ziyade rahatlık açısından aslında aldım hamile kilodumda var uzun ped alırım tabi
Serapefe4 minik_fasulyem_ katı kakao yağı iyi geliyor muş diye duydum lansinoh ta alıcam ama bunuda alıp kullanırım diyorum çok kötü bi acı ya geçmiş olsun sizde deneyin isterseniz inşallah bir faydası olur 😊