Badevehande valla normal dogumdan korkup sezaryen olan cok kişi var mecburi sezaryen olan biri olarak gercekten cok zor hele o ilk ciktigin zaman ki bicak acisi ve ikinci cocukda tekrar kesilicek psikolojisi tamamen kişiye göre değişir demek ki kanama da yok denecek kadar az ve dikisliyken egilip kalkamiyorsun cok zor giyip cikarmak yinede size kalmis tecrubemi aktarıyorum