Can-Canan biz yolu yarıladık canım yarada olsa emzirmek zorundayım geçen gün çığlık attım resmen eşim korktu agzından alamıyorumda çektimki kanıyor ucu parça parça olmuş bir yandan oglum aglıyor agzından aldım diye bir yandan ben eşim mendille gözlerımı siliyor bu kadar agrıdıgını tahmin etmiyordum dedi inanman için aglamam mı gerekti dedim 😁