ipekgul Sedef65 bnmde 2. Gebeliğim 1de hiç çatlağım olmadı 2. De çatlağım olur mu merhaba ediyorum szde oldmu?
Mervesezentosun Sedef65 normal Doğum olacak ama bebeğin aşağıya inmesi için yürüyüş harici ne yapabilirim ? 37/4 haftalığım
Myisland Sedef65 merhaba rabbim evlatlarınızla birlikte hayırlı sağlıklı uzun ömürler nasip etsin. Benimde 2. Hamileliğin bu. Ilkini normal yapmıştım zor olmamasına rağmen yinede korkuyorum ikinmada zorlamıştım tek. Bana bi önerin var mı?
Sedef65 Mervealya18 ikiside normal oldu neden bilmiyorum ilkimde sonrasi bir kabustu ikincide masallah sanki dogum yapan ben degilim
Sedef65 Mervealya18 size en buyuk tavsiyem suan butun doktorlar acele ediyorlar yatis veriyorlar kabul etmeyin sancinizin kendisinin gelmesini bekleyin ne kadar gec olursa olsun b3n ilkimde 2 paket suni sanci aldim 2. De hastaneye bebek hazmeye indiginde gittim suni sanci almadim
Sedef65 ipekgul benim ilkimde oldu ikincide hoc karnim buyuk deildi olmadi karninizin ne kadar buyuyecegine bagli birde olmadiysa ikide hic olmaz icinix rahat olsun
Sedef65 Mervesezentosun merdiven yuruyusten bin kat daha iyi ikinci evim 3. Katta ilk kizimda 4 yasinda surekli ona bakmak icin gumde 20 defa inip cikiyordum ilk dogumumdan bin kat daha kolay oldu suni sanci bile almadim
Sedef65 Zumer ewet dogru ama saat kisaliyo sadece sanci yine ayni sanci ilk dogumum 26 saat surdu 2. 7 saat sanciyla beraber tabi
Deletedmom0065 Sedef65 bu biraz ilkini normal dogurdugunuz icin oluşan gevşeme ve genislemeden de kaynaklı. 3.yü dogururken belki 2.kadar bile acı hissetmezsiniz.
Nursema25 Sedef65 bi an postu açanin bn olduğunu sandim bu kadar benzer hikayemiz aynen katiliyorum suni yiyen biri olarak
Sedef65 Myisland ben de ilkimde oyleydim cok ikinmak icin kendimi zorladim ikincide sadece beni sandalyeye aldiklarinda ikindim cok relax ol sakin ol evet biraz zor ama birde benim bu defaki ebem cok iyiydi surekli idrar yaptirdi ikinmaya gerek kalmadan o idrar bebeyin kaymasina neden oldu