@Mine_35 Rabbim gönlüne göre versin canım. Stres yapma Allahın izniyle olur. Bende geçen sene 21 Eylülde 7 bucuk aylık bebeğim yüksek tansiyonum yüzünden kaybettim ölü doğum yaptım. Ona acıyı ağrıyı çektim ama elim boş. Seni anlayabiliyorum yani bende 1 senedir beklerim inşallah hayirlisiyla hayirli zamanda aliriz güzel haberleri canım. Allahtan umut kesilmez.