Valla sabırsızlıkla ay sonunu beklıyorum ama ılkınde oldugu gıbı suan bı belırtı hıc yok gebelıge dair sadece cok nadir kasıga bısey batıyo ama sık degıl bakalım rabbım ne kararladıysa ay sonunda gorucez bu arada sanırım enfeksıyın kapmısım akıntım tuhaf gelıyor bıseyde kullanmak ıstemıyorum hasta olana kadar kalıntıda arada yanmada yapıyor bunun için bısey önerebılır mısınız bana ne yapabılırım kızlar