DiplomaliEvHanimi Umutlarimiz Eylül’de 😊🌸 3aydir anladimki tam 32 gun de bir oluyom artik 32sayacam Bugun benimde daha 4.gunum adetim bitsin calismalara devam
Blackkcat DiplomaliEvHanimi benimde 2.gün ne zamanı gösteriyor takvim yumurtlamayı canım,inşallah bu ay herkese sürpriz yapar🤲🏻
DiplomaliEvHanimi Blackkcat ben 1hafta kala adete yumurtluyom ama gecen ay o tarihlerde olmadi gec yada erken oldu yakalayamadim. Benim tam bi gunum yok 🙄bu ay sansa birakacam artik cnm
Blackkcat Bugün regli 2.günüm hormon testi yaptırdım asm de bakayım değerlerim nasıl,bazı günlerde sol göğsümün ucundan beyaz süt gibi bişey geliyor,prolaktini merak ettim
Blackkcat DiplomaliEvHanimi hatırladım canım ağustos postundan😊ovü testi yapıyordun,pko var mıydı canım sende
Reyhann93 Gecikmenin 7. Günü bu gün hala adet olmadım normal ucuz testlerden yaptım sabah negatif anlamış değilim ben ne zaman adet olcam ya 😔😔😔
Reyhann93 Blackkcat akıntı devam ediyor regl zamanı kuru olurdu zaten ağrılı sancılı yaşamam regl ama artık olsun istiyorum önümüze bakalım istiyorum 😔😔
Blackkcat Reyhann93 kanda da çıkmadıysa adaçayı falan içsen ya da bildiğin başka bir bitki çayı falan,aklından çıkar dicem ama benim bile 1gün geçmesine rağmen aklımdan çıkmadı,stres çok etkiliymiş bu işlerde onu çok iyi anladım
Reyhann93 Blackkcat ayın 20 sinde kan vermiştim çıkmadı sonra vermedim kan hani insan güvenipte bir şeyde içemiyor ya ama hamilelik yoksada biran önce regl olayım istiyorum 😌😌
Busra_24 @Blackkcat inşallah canım ben ve benim gibi bekleyen herkes hepimiz güzel haberi alırız en kisa zamanda insallah 😍
Busra_24 @Reyhann93 stres çok etkiliyo canım oldum mu olucam mı diye düşünmek bile etkiliyo. 8 gün gecikmiş tarlusal kullanmış ondan sonrada 16.gün adet olmuştum bi keresinde. Biraz daha bekleyip bi doktora görün istersen gebelik yoksa söktürücü birsey verir en azından.
Reyhann93 Busra_24 pazartesiye kadar olmazsam eğer gidicem doktora artık pazartesi 11 gün oluyo zaten ya
Busra_24 @ozgeecan9 belirtim yok ama ilk gebelikte de belirtim yoktu süpriz öğrenmiştim. 1 eylülü bekliyorum az kaldı bakalım ☺️
ozgeecan9 Busra_24 ayyy hadi insallah ben bi test yaptım valla sanki silik gibi görünüyor ama hayırlısı😊 erken öğrenmem gerek ileri derecede kan pıhtılaşması var hemen başlıyacağız 7 eylül son bakalım hepimiz için hayırlısı olsun