@Gozde4834 çok geçmiş olsun canım gözünüz aydın 🥰 ben uzun bir süre epiduralli normal doğum istedim ama şuan 33 haftalığım ve episuralden vazgeçtim, devlette doğum düşünüyorum, ama iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum, sancılar çok mu zor epiduralsiz dayanılmayacak gibi mi, canım da tatlıdır en ufak bişeye of pof derim