İlk öğrendiğimde 5+4 günlüktüm. Bu kadar zaman nasıl geçer nasıl sabrederim diye düşünüyordum. 10. Haftamda devasa şekilde bulantılarım ve migren ağrılarım başlamıştı. Artık bitsin diye her gün ağlıyordum. Sonra bir baktım zaman o kadar hızlı geçiyor ki 36-37-38-39 derken 40. Haftam dolmuştu artık. Tabi bu arada ne sancım var ne suyum geldi ne nişanım. Son günde kontrole gittiğimde bal böceğimin suyunun azaldığını ertesi gün yatış yapmamız gerektıgını söyledi doktorum.bir yandan korku bir yandan heyecan o kadar tuhaf bir durumdu ki. Sabah 6 buçukta yatış verildi suni sancı takılacaktı. O sırada hastane odamı süsledim oğlum için minik minik hazırlıklarımı düzenledim. Saat 7 gibi suni sancı takıldı. İlk kontrolde 1 cm açılmam vardı. 3 saat sonra 2 buçuk cm di. Aradan aradan yine 3 saat geçti 3 buçuk cm oldu. 1 saat sonrası açılma olmayınca ve sancım anormal derecede artınca dayanamayıp epidural yapılmasını istedim. Epidural yapıldıktan sonra 1 saat içinde o da ne tam açıklık 🥰🥰 ebe muayene ettikten sonra açıklık tam deyip bebeğimin suyunu patlattı be hadi Doğuma gidip prensimizi alalım dedi ☺️☺️Büyük bir korku ve heyecanla doğumhaneye gittik. Tabi o sırada epiduralin etkisi geçmeye başlamıştı ve ebeye tekrarlamasını söyledim. Ebe de sancılarımın çok düzenli olduğunu çok az dayanıp kendi sancımla Doğum yapmam için ikna etti beni 🙈Doğum hanede bir yandan dua edip bir yandan da squat yapıp rahatlamaya çalışıyordum. 5 dakika sonra doktorum geldi ve o kadar güzel yönlendirdi ki 3. Ikınmamda bebeğim kollarımdaydı ❤️Var mıydı bu kadar güzel bir duygu koku his. Bence yoktu. Annem hep derdi. Anne olunca anlarsın diye. Öyle güzel anladım ki annemi. Öyle farklı bir duyguymuş ki. O sancıyla herkese dua ettim rabbim isteyen herkese istediği zamanda hayırlı evlat versin diye. Şimdi 5 günlük olduk oğlumla. Büyümeye başladık bile. ☺️3190 gram 51 cm lik bir prensim var. Biraz uzun yaZdım ama doya doya anlatmak istedim hepinize. Muhteşem bir duyguymuş. Bizde mezun olduk artık. Rabbim sabırla bekleyen herkesi tek avazda kurtarsın inşallah ❤️❤️