8+4 üm benimde sabahları bulantım oluyor. Uyandığımda su hiç içmiyorum yeşil elma , sarı leblebi yiyip öyle kalkıyorum yataktan. Sonrasında hiperem b6 diye bir ilaç verdi doktorum bitkisel onu içiyorum. 1 saat sonra bi bardak suya yarım limon sıkıp içiyorum ve 15 dk sonra peynir domates ekmek yiyorum. Son 2 haftadır rutinim bu şekilde daha az hissediyorum artık bulantıyı. Bir de aksam sıvı kaybını engellemek için saat 21:00-22:00 arası karpuz yiyorum 1 porsiyon öyle yatıyorum. Yağlı yemekleri bıraktım mecburen zaten içim de almıyor doğrusu öglende peynir domates yiyorum tam buğday ekmeği çok iyi geldi bana. Akşam genelde hep meyve yiyorum. İnsallah deneyenlere faydası olur kızlar 🙏