Ben 14 hafta hicbirsey yiyemedim daha sonra vitamin kullanmaya basladm biraz daha düzeldi sabah bulantim oluyordu ama daha enerjim.yuksek birşeyler de yiyebiliyordum ilk üç ay biraz çekilmez olsa da 4. Ayda o halsizlik ve sürekli bulantı kesiliyor. Çünkü bebek buyuyo ve acikiyorsun . Ben şimdi ikinciyi bekliyorum farkettm ki aç kaldığımda daha da artiyo az az birşeyler ye fazla boş kalmasın miden ya da çok doldurma . Birde tekmeleri hissetmeye başlayınca ayrı bir güç geliyor. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşaallah çabuk geçer . Sağlıkla kucaklarimiza alırız 🤲