Ezgiix12 Sabina03 24+6 haftalık hamileyim aynı şey benimde var şu 3 gündür ellerim ayaklarım balon gibi yarın doktora gidicem söylicem
Nk1984 Sabina03 bende 36 haftalığım canım,dün şişmeye başladı benimde.Bugün doktorumu aradın,cok normal dedi,kısa yürüyüşler önerdi,bol hareket dedi ama ayakta kaldıkça şişlik artıyorrr malesef☺️
Mnreyaren Sabina03 suan 38+2 yiz 35 36 dan beri benim de ayaklarim dehşet sekilde şişiyor. Hic bir ayakkabim olmuyor eşimin terlikleri ile geziyorum inanin. Suan bile ayaklarimi yukari uzattım dinlendiriyorum. Mümkün oldugunca tuz tüketmeyin. Doktorlar yürüyüş veriyor ama yürüdükçe ayakta kaldikca daha fena şişiyor 🙄 neyse ki 1 haziran da kavuşuyoruz insallah💙🌸
Ezgiix12 Sabina03 yarın gittiğimde sorucam devamlı soğuk suyla yıkıyorum yukarda tutuyorum ama yanıyo resmen balon gibi oldu hiçbişey fayda etmedi yarın sorarım haber veririm
Sabina03 Sad3c3m benim ayağım çok ama çok şişti :( yürüyemiyorum o derece 50 kiloyla hamile kaldım şuan 64 kiloyum 36.haftamdaym ilk defa ayağım bukadar şişti
Sabina03 Ezgiix12 bende soğuk suyla yıkıyorum ama fazlasıda zarar olur diye düşünüyorum başka bi çaresi yokmudur acaba?
Sabina03 Nk1984 benim doktorumda yürüyüş önerdi ama ayakta duramicak kadar şiştim yani kendimi çok şiş hissediyorum balon gibi :(
Sabina03 Mnreyaren ayy ne güzel bişey kalmamış canım Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin🙏💙 darısı bizim başımıza🙏 Bende 36.haftamdayım 37de doğursam diyorum keşke normal doğum istiyorum ne zaman gelir bebiş belli olmaz
Sad3c3m Sabina03 aslında cokta kilo almamıssın ama zaten kiloyla alakalı değil ödem 😣 doktoruna sordun mu ne dedi? Yürüyemiyor olmak kötü ya 😔
Nk1984 Sabina03 yürüyüş yapabilsek belki kan dolaşımımız hızlanacağı için şişlikler azalcak ama nerdeee😊
Ozkrs Benim 35.haftaya girdiğimden beri öyle ya. Özellikle sabah uyanınca ellerim ve ayaklarım şiş uyanıyorum akşama kadar tam toparladım derken hoop yine ertesi sabah aynı 😞
Ozkrs Sabina03 ya ben hiç kabızlık yaşamamıştım bi kaç gündür onu da çekmeye başladım 😔 bir gecede tartıda iki kilo arttım öylede kaldı kaç gündür
Cisel Sabina03 benim 32 den beridir cok siskin. Bende 36 dayim ve hala dolmalik biber gibi. Cok ayakta durunca daha da beter oluyor
Sabina03 Uurbsra valla ayakkabılarım olmuyo artık yenisini aldım bitane büyük numara onunlada komik duruyo ayağım😂 peki yürüyüş fln yapabiliyomusun cnm?
Ezocelik Sabina03 canım ben 37 haftalık hamileyim ayaklarım fena şekilde şişti. Idrar verdim ve idrarda protein çıktı. Allah korusun tansiyon 14/9 geçerse gebelik zehirlenmesi oluyor. Tansiyonunu düzenli ölçtür ve idrar ver.
Sabina03 Ezocelik idrar tahlili yaptırmadım cnm ama her doktora gittiğimde tansiyonumu ölçüyolar gayet iyi diyolar tansiyonum için