Yurdanur butterfly4 birazda bünye meselesi sanırım canım doğumdan sonra veriliyo diyolar çok takılmamak ama çokta rahat olmamak lazım doğumdan sonra kaldı mı da kalıyo diyolar 😀
butterfly4 @Melike26 nasıl başardın canım😊 ben senin aldığın kiloyu 22 haftalıkken almış bulunmaktayım
Melike26 butterfly4 valla 4 ay sürekli kustum 😀 sonrasında da yediğim halde almadım bebek almış sadece göbeğim başka değişen biyerim yok şükür 😀
ikinciprensimgeliyor butterfly4 sagol canim ilk gebeligimde 22 kilo almistim.bunda azmettim ilkinde yaptigim hatalari yapmadim.porsiyon kuculttum.iki kisilik yemeye gerek yokmus onu anladim.ayrica gebelik sekeri cikti bende.ondan da dikkat ettim baya.10 kiloyla tamamlarsam ne ala🤗🤗
butterfly4 @Cansu57 aynen canım zayıfım ama öyle çok da zayıf değilimdir, yok kuzum üzülmüyorum da doğumum zorlaşır diye korkuyorum, çünkü normal Doğum istiyorum ve oldum olası da korkarım Doğumdan kiloda zorlaştırıcı bir etmenmiş o yüzden korkuyorum
Cansu57 butterfly4 anladım canım inşallah dilediğin gibi olur mesela bende normal istiyorum ve yapılı biriyim doktorlar yapılı insanlar için normal daha kolay olur diyorlar ama benim bebek iri yine de normal sancı bekliyorum
butterfly4 @Elmalikurabiye yok tatlım takılmak değil de Doğumu zorlaştırıyormuşya kilo ondan korkuyorum
Aysil butterfly4 canım ben 19+2 deyim almak yerine veriyorum bugün kontroldeydik çok şükür kilosu filan iyi dedi ama ben 60 klioydum 56 duştum ilk aylarda istahsızlık çok oluyo bende istah acıcı hap verdi doktor ama ihmal ettim.ilk gebeliğimdede 5 kilo aldım doğana kadar
butterfly4 @Yektaaa ayy tatlııım senin doğumun gelmiş maşallah 🧿 Geçende birinin Doğum hikayesini dinlemiştim Doğumdan hemen sonra 7 kilo vermiş, gerisi de emzirme döneminde gider
Yektaaa butterfly4 ay inşallah 🙏🏻💕normal oldu 2 kızım ama bu makat geliş dedi dr bugün kontrolum var artık bundan sonra değişmesi zor değişmediyse sezeryan olucakmısım onda da kilo zor verilyormus 🤔
Elininanasi butterfly4 19+2de 290di.kabakdayilari bilmiyorum canim.brnimki sata gore 22+2dir.ultrasiona gore 23+5 24 boyle gidiyo.