butterfly4 suan 5 aylık oldum carsamba kontrole gittik bebeğin gelişimi kilosu çok şükür.iyi.dedi.Ama ben 61 ,kloydum 56 dayım alamadım kilo istahım yok cunkü genelde ,6 aydan sonra gözüm dönüyor 10 öğün yemeye başlıyorum ama yinede almıyorum Allahın işi işte herkeste farklı bünye farklı😊