MKES canım sabah ben 7 bucuk gibi gitmiştim sıra vardı kayıt yaptıramıyorsun o sıraya göre sekreter geldiginde kimliğini alıp içeriye çağrıyo tanıdığınız varsa yardımcı oluyorlar geç gelseniz bile alırlar ama baya kalabalık oluyor ne kadar erken o kadar iyi tabi daha önce kadın doğuma gidip seni doktorun sevk etmesi gerekiyor birde 20 dk yakın galiba benim yaramaz hareket etmedi ogün 3 kez girdim dönmeyince ertesi gün tekrar girdim 😬